lotteintheusa.reismee.nl

Inpakstress en countdown

Ohmygod, ik wist niet dat een koffer inpakken zoveel stress kan opleveren- misschien nog wel meer dan de hele reis zelf. Ik heb een koffer en een rugzak en eenoneindigepaklijst. De koffer is al vn de zolder gehaald en de vacuum zakken liggen al klaar, maar waar moet ik beginnen? Nah, ik heb nog zes dagen om dit uit te zoeken.

NOG MAAR ZES DAGEN!

Over precies een week vertrekt mijn vliegtuig richting JFK, en ik moet zeggen dat ik er nu wel echt heel erg naar uitkijk. Ik heb er echt zin in om nieuwe mensen te leren kennen, andere vakken te volgen (want ik geef eerlijk toe dat ik wel even klaar ben met PRPs en hot seats), een andere omgeving, en vooral The US of A. Het ironische is dat ik een vak ga volgen watThe American Dream heet, dus ik ben benieuwd of ik hier ook mijn eigen American Dream uit kan halen.

In de afgelopen weken heb ik mijn tentamens voor de uni hier afgerond, ben ik begonnen met afscheid nemen van alle lieve mensen om me heen, heb ik mijn kamer uitgeruimd, kerst en nieuwjaar gevierd en vooral de dagen afgeteld. Ik heb mijn roommate gefacebooked, en het blijkt een superaardige Colombiaanse te zijn! Ik ben wel een beetje bang voor het 'roommate leventje', want ineens altijd met iemand op een kamer zijn lijkt me echt intens wennen.

Met housing assignment kreeg ik ook een mailbox toegewezen, dus voor iedereen die de behoefte heeft om iets over de Atlantische Oceaan te shippen:

Lotte de Bitter
SPOB 2720
Siena College
515 Loudon Rd
Loudonville, NY 12211-1462
United States

Wow, haha, dit is nogal een adres, maargoed.
Zoals ik al zei heb ik een aantal mensen al voor de laatste keer (voor de komende 5 maanden) gezien, en dat leverde ook een aantal leuke cadeautjes op:
- van Esther een superleuke foto van Glasgow vorig jaar
- van Imke een usb met memorabele muziek (zelfsthe annoying orange)
- van Ingrid, Maxim, Marije en Sanne een heel survival ding met alles wat ik nodig heb (portemonnee, foto's, kruik, fleecedekentje, zeepjes, pleisters, winegums, peperkoek en nog wel meer). Iedereen weet wat voor 'n koukleum ik ben, wat ik dan ook heel erg ga missen is mijn dekentje, maar he, dit is een goed alternatief,

Als ik eenmaal aankom op Siena is er eerst nog een aantal dagen introducite voordat het semester officieel begint, oh en er is nog een nationale feestdag (Martin Luther King Day), mijn rooster is best wel chill: ik ben vrij op dinsdag en alle uren zijn goed verdeeld, maar sommige vakken duren maar een uur, wat heeel anders is dan op de RU, maar worden dan wel drie keer per week gegeven.
Wat ik ga volgen is The American Dream, Contemporary U.S. Politics, Rhetoric + Oral Communication en North American Colonial Atlantic History. Ik ben echt zo benieuwd!

Leave you in one week!

Reacties

Reacties

Esther

Lieve lot je gaat het geweldig hebben daar :D

Ik heb de stroopwafels al ingeslagen!
Liefs X

Christina

Komt goed! Fijn dat we je zo kunnen volgen.

Renee

Gaat vast helemaal goed komen! Have fun & succes ????
Xx Renee

Inky

Lieve Lotte, het ga je goed in de USA, dat kun je, zeker weten, maar ik zie je nog voordat je gaat??????????

Rudie

Lot, ik ben onder de indruk. Hou je taai,geniet er ook van.
Hier is het ook kouhoud!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!